
CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA
Czym jest wolny rynek?
Wolny rynek oznacza wolną konkurencję podmiotów gospodarczych, które mogą ustalać swoje ceny i warunki handlowe. Odbiorcy i operatorzy uzgadniają umowy na dostawy energii, które muszą być zgodne z obowiązującym prawem. W ramach wolnego rynku, działalność przesyłowa i dystrybucyjna prowadzona jest jako w pełni regulowana usługa publiczna.
Kto jest odpowiedzialny za ustalanie cen energii na wolnym rynku?
Ceny dla użytkowników końcowych są swobodnie uzgadniane przez strony.
Kto gromadzi informacje o moim zużyciu energii wskazywane przez licznik energii?
Dystrybutor jest odpowiedzialny za gromadzenie informacji o zużyciu energii przez klientów z odczytów ich liczników.
Jak się zarejestrować?
Aby uzyskać dostęp do Strefy Klienta na stronie https://login.edpenergia.pl/ wybierz „Zaloguj się”, „Zarejestruj się teraz” i podążaj za krokami podanymi w instrukcji. Po aktywacji konta będziesz mógł kontrolować rachunki i zarządzać umowami.
Aby utworzyć nowe konto i mieć dostęp do Twojej Strefy Klienta EDP, wykonaj następujące czynności:
1 Wejdź na stronę https://login.edpenergia.pl/ i wybierz „Zarejestruj się teraz”.
2 Uzupełnij dane swoim imieniem i nazwiskiem, numerem NIP oraz adresem e-mail.
3 Wniosek zostanie zatwierdzony i otrzymasz wiadomość e-mail dotyczącą aktywacji konta
4 Sprawdź skrzynkę e-mail i kliknij wskazany przycisk, aby aktywować konto.
Nie otrzymałem/am e-maila dotyczącego aktywacji konta. Co należy zrobić?
Czasami wysłanie e-maila aktywującego może zająć trochę czasu. Sugerujemy poczekać chwilę przed sprawdzeniem skrzynki e-mail. Jeśli wiadomość nie dotrze po upływie dłuższego czasu, należy skontaktować się z nami przez podany formularz: https://www.edpenergia.pl/pl/biznes/skontaktuj-się-z-nami/
Jak mogę usunąć konto?
Aby usunąć konto prosimy o skontaktowanie się z nami przez podany formularz: https://www.edpenergia.pl/pl/biznes/skontaktuj-się-z-nami/
Co umożliwia Strefa Klienta?
W Strefie Klienta możesz zarządzać swoimi umowami z EDP w prosty i szybki sposób, kiedykolwiek zechcesz. Dla każdej umowy możliwe jest sprawdzenie rachunków, konsumpcji energii i modyfikacja pewnych danych. Strefa Klienta zbiera wszystkie informacje o Twojej aktywności, budynkach i działalnościach komercyjnych, które prowadzisz. Jeżeli masz wiecej niż jedną umowę, Strefa Klienta pozwala Ci na zarządzanie Twoim portfolio w prosty sposób, tworząc grupy, a nawet personalizując Twoją umowę i nadając jej nazwę.
Jakie funkcje są dostępne?
Możesz zarządzać swoją energią w jednym miejscu, gdziekolwiek i kiedykolwiek chcesz. W swojej personalnej strefie masz możliwość:
- sprawdzenia rachunków i płatności
- pobrania i wydruku rachunków
- monitorowania zużycia i porównania go z poprzednim okresem
- sprawdzić wartości zakontraktowane i pobrane, razem z adresem, na który wystawiane są faktury
Jak mogę odzyskać hasło lub odblokować moje konto?
Jeśli zapomniałeś/aś danych dostępu do Strefy Klienta, możesz je odzyskać. W zakładce „Zaloguj się” wybierz opcję „Nie pamiętasz hasła?” i wpisz e-mail przypisany do Twojego konta, na który przyjdzie wiadomość o zresetowaniu hasła.